Det første møde med LUBI STUDIO er altid GRATIS. Her snakker vi lidt om hvad du har brug for og hvilke forventninger du har.
Skriv til mig på info@lubi-studio.dk for at aftale et møde.
LUBI STUDIO’S PRISER ER INDDELT I 3 FASER
01
En times indretningsrådgivning koster 1.250,- inkl. moms.
02
Hvis du har behov for mere end 1 times rådgivning af en indretningsarkitekt og gerne vil have lavet tegninger med placering af møbler, udvælgelse af nye møbler, farve koordinering osv. aftaler vi nu en fast pris for denne fase af projektet.
03
Hvis du vil have hjælp til at komme i mål med projektet og alle detaljerne kan vi ansættes til alt det praktiske arbejde som projektledelse af håndværkere, indkøb og opsætning af møbler og dermed få realiseret indretningsprojektet.
HVAD KOSTER EN INDRETNINGSARKITEKT?
Selvom mange overvejer at håndtere indretningen af deres hjem selv, er der flere afgørende fordele ved at arbejde med en dygtig indretningsarkitekt. Som indretningsarkitekt tilbyder jeg en ekspertise og erfaring, der går ud over blot æstetikken.
Ved at vælge en indretningsarkitekt får du adgang til skræddersyede løsninger, der passer til dine behov og ønsker. Mine profesionelle øjne kan identificere og udnytte de unikke potentialer i dit rum på måder, du måske ikke selv ville have overvejet.
En anden fordel er den tidsbesparelse, der følger med at ansætte en indretningsarkitekt. Du slipper for at bruge timer på at lede efter det rette møbel, den perfekte farvesammensætning eller den mest optimale løsning for placeringen af møblerne i dit rum. Jeg har nemlig allerede ekspertisen og ressourcerne til at gøre dette for dig.
Som indretningsarkitekt tager jeg altid udgangspunkt i dit budget og dine behov og jeg hjælper gerne ligegyldigt hvor stort eller småt dit indretningsprojekt er. Jeg tilbyder med glæde en skræddersyet pakke, hvor du samtidig kan opnå besparelser i forhold til min normale timepris som indretningsarkitekt.
OPRYDNING & ORGANISERING
Som indretningsarkitekt ved jeg også at utilfredshed med dit hjem kan opstå pga. rod og uorden i dit hjem. Derfor hjælper jeg dig også gerne med en oprydning og organisering inden du beslutter dig for, om du reelt set har brug for en ny indretning eller om dit behov stammer fra et helt andet sted. Du kan læse mere om hvorfor oprydning og organisering er vigitigt HER.
OPRYDNINGSPAKKER & PRISER
LILLE
6 TIMER PÅ EN DAG
Hvis du lige vil se min service an eller hvis det er et mindre projekt du har brug for hjælp til anbefaler jeg denne pakke. Denne pakke er også god hvis du selv vil i gang med et større oprydningsprojekt, men har brug for hjælp til at komme i gang.
DET FÅR DU:
♢ Jeg kommer hjem til dig og vi får sammen et overblik over opgaven og laver en plan for hvordan vi bedst griber det an.
♢ Vi sortere sammen rummet i kategorisk rækkefølge og guider dig igennem.
♢ Vi sorterer dine ting (derefter organiserer du dem selv).
♢ Vi sorterer også de ting du vil af med, så de enten kan sælges, doneres eller smides ud.
♢ Det der skal smides ud sortere vi igen, så de kommer i de korrekte affaldscontainere.
♢ Jeg giver dig en manual der kan hjælpe dig godt videre med dit projekt.
4.800,-
MELLEM
14 TIMER PÅ TO DAGE
Denne mellempakke giver dig hjælp til oprydning og organisering i lidt højere grad. Her har vi mulighed for at hjælpe dig med, at organisere dine ting efter vi har ryddet op. Derudover har vi mulighed for at rydde op i flere rum, end ved den lille pakke.
DET FÅR DU:
♢ Jeg kommer hjem til dig og vi får sammen et overblik over opgaven og laver en plan for hvordan vi bedst griber det an.
♢ Vi sortere sammen rummet i kategorisk rækkefølge og guider dig igennem.
♢ Vi sorterer og organiserer dine ting.
♢ Vi sorterer også de ting du vil af med, så de enten kan sælges, doneres eller smides ud.
♢ Det der skal smides ud sortere vi igen, så de kommer i de korrekte affaldscontainere.
♢ Vi giver dig en manual der kan hjælpe dig godt videre med dit projekt.
10.500,-
STOR
21 TIMER PÅ TRE DAGE
Som oprydningskonsulent går jeg i gang med den helt store hjælp til oprydning og organisering. Her får vi mulighed for at gå helt ned i detaljerne og samtidig give dig værktøjer og lave systemer der passer til netop dig. Du får også en skræddersyet manual.
DET FÅR DU:
♢ Jeg kommer hjem til dig og vi får sammen et overblik over opgaven og laver en plan for hvordan vi bedst griber det an.
♢ Vi sortere sammen rummet i kategorisk rækkefølge og guider dig igennem.
♢ Vi sorterer og organiserer dine ting.
♢ Vi sorterer også de ting du vil af med, så de enten kan sælges, doneres eller smides ud.
♢ Det der skal smides ud sortere vi igen, så de kommer i de korrekte affaldscontainere.
♢ Jeg laver en skræddersyet manual der kan hjælpe dig godt på vej i dit nye hjem.
15.500,-
DET MED SMÅT
♢ Ønsker du én enkelt time med en oprydningskonsulent er prisen 1.250,-
♢ Ved alle ovenstående pakker kan du købe en tillægstime på 900,-
♢ Vi laver hellere end gerne et individuelt forløb til dig, hvis du ikke føler at nogen af de ovenstående pakker passer til dig – kontakt os med din forespørgsel
♢ Alle priser er inkl. moms.
UDFORSK LUBI STUDIO’S PROJEKTER, DESIGN TANKER & SERVICES
UDFORSK VORES PINTEREST
Hos LUBI STUDIO er der en helt speciel og struktureret tilgang til ethvert indretningsprojekt. Som indretningsarkitekt er min overbevisning, at for at skabe et idealt hjem skal fundamentet være på plads og herefter kan vi begynde at bygge ovenpå. Med fundamentet mener jeg egentligt flere ting: Det kan f.eks. være at rummene er ideale for den måde du bevæger dig i det og den måde du bruger det og om alle praktiske ting er på plads. Derefter bygger jeg som indretningsarkitekt ovenpå og tilføjer ting, møbler og detaljer der måske er mindre praktiske, men til gengæld har en personlig værdi og giver en æstetisk tilfredsstillelse.
Kombinationen af mine metoder som indretningsarkitekt og min tilgang til de mennesker jeg arbejder med, er lige præcis det der kan gøre dit hjem, din café, dit kontor, din campingvogn eller andet rum unikt. Læs mere om LUBI STUDIO HER.